Пошук

ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ Є НАЙБІЛЬШ АКТУАЛЬНИМИ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ РАЙОНУ

17 липня 2017


Про це свідчать підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2017 року. Так, до районної державної адміністрації протягом цього періоду надійшло 224 звернення громадян, що у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року на 153 меньше.
Крім цього, на спеціальну електронну пошту райдержадміністрації zp_rda@akim.gov.ua, яка функціонує на офіційному веб-порталі райдержадміністрації, надійшло 1 електронне звернення (І півріччя 2016 -2).
Серед загальної кількості звернень 98,8% складають заяви (клопотання); 1,2 % – скарги.
Від вищих органів державної влади України, до яких звернулися жителі району, на розгляд та виконання надійшло 178 звернень (на 134 звернення менше, ніж за аналогічний період 2016 року).
Як свідчить моніторинг надходження звернень за територіальною ознакою, найбільше звернень до райдержадміністрації 71 або 32% надійшло від жителів смт. Якимівка, 52 або 23% від жителів с. Новоданилівка, 29 або 13% від жителів с. Таврійське. За аналогічний період 2016 року найбільше звернень до райдержадміністрації 121 або 32% надійшло від жителів смт. Якимівка, 56 або 15% від жителів с. Таврійське, 37 або 10% від жителів с. Шелюги. .
З урахуванням колективних звернень (10) до райдержадміністрації звернулися 102 громадянина, якими порушено 10 різноманітних питань (І півріччя 2016 року – 11 питань).
Найбільш актуальними для жителів району залишалися питання соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров’я, аграрної політики та житлової політики.
Найчастіше у звітному періоді громадяни порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту – 99 (44 %), які стосувалися надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидій, отримання соціальних виплат, правильності обчислення пенсії та збільшення її розміру.
Друге місце за актуальністю перебувають питання комунального господарства – 29 (13%) від загальної кількості щодо тарифів та розрахунків за оплату житлово-комунальних послуг, якості надання житлово-комунальних послуг, проведення ремонту будинків.
На третьому місці за актуальністю перебувають питання охорони здоров’я – 28 (12 %), що на 9 менше порівняно з аналогічним показником минулого року. У цій тематичній групі громадяни найчастіше порушували питання щодо надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками в рамках державної програми «Доступні ліки», неналежного функціонування державних і комунальних лікувальних закладів, неправомірних дій працівників закладів охорони здоров’я.
Більша частина звернень надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки, їх питома вага склала 57%, зокрема: за соціальним станом – від пенсіонерів 61 звернення; за категоріями громадян – 66 звернень, а саме: від учасників війни, бойових дій – 12 звернень (з них учасників АТО – 3), інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 21, ветеранів праці – 1, багатодітних сімей та одиноких матерів – 32.
За підсумками розгляду звернень позитивно вирішено 51 питання (23% від загальної кількості звернень); надано роз’яснення на 170 питань (76% від загальної кількості звернень); 3 питання ( 1% від загальної кількості звернень) знаходяться на розгляді у структурних підрозділах райдержадміністрації.

Оголошення

------------------------------------

Графік планових відключень споживачів електричної енергії Якимівського району

------------------------------------

Про дистанційне консультування населення з правових питань в режимі онлайн

------------------------------------

Право на отримання матеріального забезпечення фізичними особами-підприємцями.

------------------------------------

Молодіжне житлове кредитування

------------------------------------

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ НАРОДЖЕННЯ У ПОЛОГОВОМУ БУДИНКУ

------------------------------------

До уваги мешканців Якимівського району!

------------------------------------

Інформація про роботу «гарячої» телефонної лінії Запорізької обласної державної адміністрації 0-800-503-508

------------------------------------

ВОЛОНТЕРСЬКА ГАРЯЧА ЛІНІЯ для бійців АТО та їх сімей

------------------------------------

Голова Держслужби зайнятості: Війна скінчиться, прийдуть інвестори і скажуть: нам потрібні робочі руки і світлі голови. А де їх брати?

------------------------------------

Родючі землі – безцінне, але, нажаль, вичерпне багатство

------------------------------------

Процес декомунізації в Україні

------------------------------------

Обслуговування розпорядників бюджетних коштів

------------------------------------

МОБІЛІЗАЦІЯ: ПИТАННЯ
І ВІДПОВІДІ (брошура)

------------------------------------

Обслуговування розпорядників бюджетних коштів

------------------------------------

ТЕЛЕФОН ДОВІРИ

В райдержадміністрації діє «телефон довіри». Громадяни можуть звертатися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади щоденно (крім перерви на обід з 12.00 до 12.45, суботи та неділі, святкових днів) з 08.00 до 17.00 години, в п’ятницю з 08.00 до 15.45 години.

Телефон довіри: 9-10-13.

Наша адреса: смт.Якимівка, вул. Ігоря Щербини, 6.

------------------------------------

Шановні громадяни!

В Якимівському районі проводиться робота сектору по профілактиці та виявленню корупції Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій України у Запорізькій області. Основним завданням підрозділу є виявлення передумов, попередження та припинення корупції та злочинів у сфері службової діяльності з боку співробітників ДСНС України.

На випадок виявлення неправомірних дій з боку співробітників ДСНС просимо звертатися для інформування до начальника сектору Бутнаря Сергія Костянтиновича,
з 9-00 до 18-00 за адресою: м. Мелітополь, вул.. Героїв Сталінграду, 4, або за моб. телефоном: 067-619-88-61.

------------------------------------

Мелітопольский місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги за допомогою адвокатів забезпечує правовий захист та представництво інтересів у цивільних та адміністративних справах соціально незахищеним категоріям громадян.
Детальну інформацію можна отримати за адресою: м. Мелітополь, вул. Вакуленчука, 99, або за телефоном: 096-523-9855, (0619)44-88-10, (0619)42-18-08

------------------------------------

З 1 вересня 2016 року в смт. Якимівка по вул. Центральна, 93 працює відділ "Якимівське бюро правової допомоги". Станом на 3 листопада до відділу вже надійшло понад 80 звернень громадян. Здебільшого люди звертаються з таких категорій питань: сімейне, соціальне забезпечення, спадкове, земельне та житлове. Також були звернення і від учасників АТО, які стосувались питання реалізації права на землю та житло. Установа надає безоплатні юридичні консультації всім верствам населення і приймає звернення соціально незахищенної категорії громадян щодо надання безоплатної вторинної правової допомоги (складання процесуальних документів, представництво інтересів та захист в суді адвокатом за рахунок держави).
Контактний телефон відділу - (06131)9-17-11

------------------------------------

0-800-503-508
гаряча лінія облдержадміністрації
hotline@zoda.gov.ua

------------------------------------

Гімн Якимівського району

Акимовка