Пошук

До районної влади надійшло 347 звернень громадян

23-01-2018

Протягом 2017 року районною державною адміністрацією опрацьовано 115 звернень з заявами, скаргами та пропозиціями громадян. 161 звернення опрацьоване з Урядової гарячої лінії та 71 з Запорізького обласного контактного центру, що на 308, або 47% менше, ніж за аналогічний період 2016 року, коли надійшло 655 звернень.

З числа прийнятих звернень – 111, або 32% направлено на розгляд відповідно до компетенції місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування.

На 157 звернень (45%), що не потребували розгляду, надано роз’яснення норм законодавства і необхідну довідкову інформацію.

Аналіз звернень за соціальним станом заявників показав, що звернулося 119 пенсіонерів (34%), 96 осіб від членів багатодітних сімей, одиноких матерів (28%), 62 особи з інвалідністю загального захворювання (17%), 45 безробітних (13%), та 29 осіб з інвалідністю з дитинства (8%).

Найбільша кількість звернень надійшла з територій: Якимівська селищна - 153 (44%), Новоданилівська сільська – 35 (10%), Радивонівська сільська – 31 (9%), Володимирівська сільська – 26 ( 7%) та Охрімівська сільська – 23 (6% ) рад району.

Найменша кількість звернень надійшла від мешканців Горьківської сільської ради – 1 (0,3%), Переможненської, Розівської, Чорноземненської сільських рад по 3 (0,9%), та Атманайської сільської ради – 4 (11%).

Протягом 2017 року з Урядової «гарячої лінії» отримано 161 звернення, що на 334, або 68 % менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Із загальної кількості звернень 156 (97%) взято на контроль та направлено для розгляду структурним підрозділам райдержадміністрації та органам місцевого самоврядування. 5 звернень (3%) направлено для розгляду в межах повноважень організаціям та установам, які не підпорядковані райдержадміністрації, про що поінформовано заявників.

З Запорізького обласного контактного центру протягом 2017 року отримано 71 звернення, що на 22, або 31 % більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Пріоритетним для громадян залишився комплекс питань, пов’язаних з соціальним захистом населення – 189 (54%), серед них: надання матеріальної допомоги, оформлення і виплата соціальних допомог – 165 (47%), оформлення і виплата субсидій – 24 (7%).

На другому місці посідають питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 67 (19%), серед них: 26 (7%) – питань гарячого та холодного водопостачання, 22 (6%) – питань будівництва та ремонту доріг, вулиць, 13 (4%) – питань санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій, 6 (2%) – питань електропостачання населених пунктів.

Питання охорони злоров'я займають третю позицію серед рейтингу тематик, зокрема, - забезпечення пільговими ліками – 28 (8%) та надання безоплатної медичної допомоги 17 (5%).

Великою залишається кількість колективних звернень. Протягом 2017 року до Якимівської районної державної адміністрації надійшло 18 колективних звернень (211 громадян), у аналогічному періоді 2016 року (17 колективних звернень – 185 громадян).

Протягом 2017 року на контролі знаходилося 338 звернень. Про наслідки розгляду звернень отримано та опрацьовано 362 інформації.

Протягом звітного періоду органами виконавчої влади загалом розглянуто 347 звернень. У ході проведеного аналізу розгляду органами влади звернень встановлено, що питання вирішено позитивно у 31%. На 67% звернень заявникам надано письмові відповіді із роз’ясненням норм законодавства або повідомлено про необхідність вжиття певних дій для подальшого вирішення питання.

За станом на 1 січня 2018 року на контролі залишаються 2% звернень.

Протягом 2017 року здійснювалося інформування громадськості про роботу зі зверненнями громадян в Якимівській районній державній адміністрації на власному web-сайті (akim.gov.ua).

Керівництвом районної державної адміністрації приділяється постійна увага роботі зі зверненнями громадян, що надходять за телефоном прямої «гарячої» лінії, Запорізької обласної «гарячої» лінії, Урядової гарячої лінії, та через мережу інтернет.



Оголошення

------------------------------------

Запрошення долучитися до обласного благодійного телемарафону

------------------------------------

Голова Держслужби зайнятості: Війна скінчиться, прийдуть інвестори і скажуть: нам потрібні робочі руки і світлі голови. А де їх брати?

------------------------------------

ВОЛОНТЕРСЬКА ГАРЯЧА ЛІНІЯ для бійців АТО та їх сімей

------------------------------------

Родючі землі – безцінне, але, нажаль, вичерпне багатство

------------------------------------

Процес декомунізації в Україні

------------------------------------

МОБІЛІЗАЦІЯ: ПИТАННЯ
І ВІДПОВІДІ (брошура)

------------------------------------

ТЕЛЕФОН ДОВІРИ

В райдержадміністрації діє «телефон довіри». Громадяни можуть звертатися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади щоденно (крім перерви на обід з 12.00 до 12.45, суботи та неділі, святкових днів) з 08.00 до 17.00 години, в п’ятницю з 08.00 до 15.45 години.

Телефон довіри: 9-10-13.

Наша адреса: смт.Якимівка, вул. Жовтнева, 6.

------------------------------------

Гімн Якимівського району

Акимовка